Thor
Puternicul Thor urmează să urce pe tronul fantasticului tărâm Asgard, până când aroganța sa nesăbuită reaprinde un război străvechi. Drept urmare, Thor este alungat pe Pământ pentru a trăi printre oameni. De pe Pământ, Thor trebuie să-l oprească pe fratele său malefic Loki să-l detroneze pe Odin, să preia puterea și să-și impună stăpânirea pe Asgard.
Epica aventură Thor acoperă universul Marvel de la Pământ la tărâmul cosmic Asgard. În centrul ei stă puternicul Thor, un războinic arogant ale cărui acțiuni necugetate reaprind un război vechi. Ca rezultat, Thor este izgonit pe Pământ de către tatăl său Odin, unde trebuie să trăiască printre oameni. De pe Pământ, Thor trebuie să-l oprească pe fratele său malefic Loki să-l detroneze pe Odin, să preia puterea și să-și impună stăpânirea pe Asgard. Când fratele său își trimite forțele malefice să invadeze Pământul, Thor învață ce trebuie să facă pentru a fi un erou adevărat.