Familie de închiriat
În acest film emoționant, Brendan Fraser interpretează rolul unui actor american ce își caută un țel în Tokio. El obține un contract neobișnuit la o agenție japoneză de „închiriat familii”, jucând diverse roluri pentru străini. Cu această ocazie, pătrunde în viața clienților săi și se bucură de frumusețea discretă a relațiilor umane.
Acțiunea filmului se desfășoară în Tokyo unde un actor american, interpretat de Brendan Fraser, își caută țelul în viață. El obține un contract neobișnuit la o agenție japoneză de „închiriat familii”, jucând diverse roluri pentru străini. Cu această ocazie, pătrunde în viața clienților săi, iar granița dintre actorie și realitate se estompează. Înfruntând situații delicate, el își redescoperă scopul și se bucură de frumusețea discretă a relațiilor umane.