Dramă, Maturizare
Inspirat după povestea semi-autobiografică a unei adolescente care, în timp ce are grijă de fratele ei împreună cu mama sa temerară, leagă o prietenie neașteptată cu un activist excentric care protestează împotriva unuia dintre cele mai importante cazuri medicale din toate timpurile.