Comedie, De dragoste
Steve Martin joacă emoționant și cu mare haz în rolul lui George Banks, un tată confuz căruia îi este greu să se despartă de tânăra sa fiică atunci când aceasta îl surprinde anunțând că intenționează să se căsătorească.