De ce el?
Un tată supraprotector (Bryan Cranston) își vizitează fiica la Stanford, unde își întâlnește cel mai mare coșmar: excentricul ei iubit miliardar din Silicon Valley (James Franco).
Ned (Bryan Cranston), un tată supraprotector, își vizitează fiica la Stanford, unde își întâlnește cel mai mare coșmar: iubitul ei bine-intenționat, dar nepotrivit din punct de vedere social, miliardarul din Silicon Valley, Laird (James Franco). Se dezvoltă o rivalitate, iar nivelul de panică al lui Ned escaladează când se trezește pierdut în această lume plină de farmec tehnologic și când află că Laird vrea să se însoare cu fiica lui.