Prințesa și Broscoiul
O întorsătură modernă a unei povești clasice de la Walt Disney Animation Studios prezintă o fată frumoasă pe nume Tiana care visează să aibă propriul ei restaurant. Când întâlnește un prinț broască ce își dorește cu disperare să fie din nou om, un sărut fatidic îi conduce pe amândoi într-o aventură amuzantă prin golful mistic al Louisianei.