Picnic pe plajă
Donald încearcă să-l tachineze pe Pluto în timp ce ei sunt la plajă, dar el este atacat cu propriile arme atunci când o colonie de furnici pleacă cu prânzul său pentru picnic.
Donald Duck și Pluto se distrează la plajă. Donald încearcă să-l tachineze pe Pluto cu un cal gonflabil. Între timp, o colonie de furnici fură prânzul pentru picnic al lui Donald. Furios, Donald întinde o hârtie de prins muște pentru a încerca să oprească furnicile, dar după o serie de incidente se înfășoară în propria capcană.