Regele Televiziunii
1988. Diagnosticat cu o afecțiune gravă care ar putea pune capăt carierei sale în fața camerelor de luat vederi, prezentatorul brazilian Silvio Santos își amintește drumul parcurs până la a deveni unul dintre cei mai cunoscuți prezentatori din Brazilia.
1988. Silvio Santos, unul dintre cei mai cunoscuți prezentatori ai televiziunii braziliene, este diagnosticat cu o problemă gravă la corzile vocale, care îl va lăsa fără voce. Teama de a fi nevoit să părăsească scena îi readuce aminte de traiectoria sa: de la copilăria ca vânzător ambulant până la lupta pentru a obține concesionarea postului de televiziune SBT în timpul dictaturii militare.