Mila în Multivers
Mila are 16 ani și trăiește aventura vieții călătorind în multivers în căutarea mamei ei, Elis. În timpul călătoriei ajunge față în față cu agenții, un grup misterios și periculos care vrea să extermine toate universurile. Va trebui să-i înfrunte ca să salveze vastul multivers.
Mila are 16 ani și trăiește aventura vieții călătorind în multivers în căutarea mamei ei, Elis, cu care are o relație complicată. Însă curând își dă seama că asta e cea mai mică problemă a ei. În timpul călătoriei descoperă existența mai multor universuri și ajunge față în față cu agenții, un grup misterios și periculos care vrea să extermine toate universurile cu excepția universului propriu. Mila trebuie să-și găsească mama și să salveze pe toată lumea în timp ce se adaptează și învață să supraviețuiască în noua realitate. În ciuda pericolelor, Mila știe că se află în incredibila călătorie a vieții ei.
Mila primește un cadou care îi permite să călătorească în multivers și o duce într-o aventură.
Mila îi găsește pe Pierre, Juliana și Vinícius și îi convinge să o ajute să caute un obiect pierdut.
Mila și prietenii ei descoperă adevăratele intenții ale agenților cu ajutorul unei cărți.
Mila și prietenii ei descoperă că întregul univers e în pericol și ei trebuie să fie atenți.
Mila și Pierre cer ajutorul Milei din universul alchimic pentru găsirea tunelului de cupru.
Mila ajunge față în față cu agentul și reușește să-i transmită mamei ei un mesaj important.
Haosul domnește în universul alchimic. Mila se chinuie să distrugă planurile agenților.