Documentar despre muzicianul Silvio Fernandez, o legendă în Sevilla și o figură emblematică în Spania. Cu cinci albume care îmbină hituri din anii 50 și 60 cu rock și muzică italiană, Silvio a încântat publicul cu vocea sa unică și stilul său surprinzător. Prezentând imagini nevăzute și fragmente din muzica sa, documentarul exploreaza viața muzicianului în Triana, Marbella, Lebrija și Amsterdam.