Războiul Stelelor: Echipajul de bază
„Echipajul de bază” spune povestea a patru copii care-și caută planeta natală după ce se pierd în galaxia Războiul Stelelor, a extratereștrilor ciudați și locurilor periculoase peste care dau în aventura lor.