Percy Jackson și Olimpienii
Când Annabeth este capturată de forțele lui Kronos, Percy pornește într-o misiune periculoasă ca s-o salveze. Trebuie să elibereze o zeiță captivă, să înfrunte Blestemul Titanului și să împiedice căderea Olimpului. Alături de Grover și de câțiva tovarăși neașteptați, Percy trebuie să înfrunte o profeție cu urmări cumplite.
Percy și Annabeth au de-a face cu un nou director de activități, în timp ce îl caută pe Grover.
Misiunile se intersectează pe măsură ce echipajul nostru navighează pe Marea Monștrilor.