Magicienii se întorc, Alex contra Alex
Familia Russo călătorește în Italia pentru a se întâlni cu rudele lor, dar când Alex încearcă să demonstreze că este mai mult decât o tânără vrăjitoare aparent lipsită de griji, ea invocă, fără să vrea, o vrajă care creează o versiune bună și una rea a sa.
În „Magicienii se întorc, Alex contra Alex”, familia Russo și prietenii săi călătoresc în Toscana, Italia, pentru a-și întâlni rudele demult uitate... dar când Alex încearcă să demonstreze că este mai mult decât o tânără vrăjitoare aparent lipsită de griji, ea invocă din greșeală o vrajă care creează o versiune bună și una rea a sa. Când Alex cea rea se lasă atrasă în planul amenințător al unui tânăr vrăjitor fermecător de a cuceri lumea, Alex cea bună trebuie să găsească o cale de a-și salva familia și omenirea, ceea ce duce la o bătălie monumentală între cele două versiuni ale sale - totul în vârful Turnului din Pisa.