Magicienii din Waverly Place - Filmul
Alex, Justin și Max merg cu părinții în vacanță, dar o vrajă greșită a lui Alex face ca părinții lor să nu se fi întâlnit niciodată. Acum, Justin și Alex trebuie să găsească Piatra Viselor.
Porniți într-o aventură supranaturală alături de familia voastră preferată de ucenici-vrăjitori, familia Russo, care vi se alătură într-o misiune plină de acțiune și ghinioane magice amuzante! În vacanță, Alex (Selena Gomez) face din greșeală o vrajă care pune în pericol chiar existența familiei ei! Max (Jake T Austin) încearcă să-și țină părinții împreună, în timp ce Alex și Justin (David Henrie) folosesc fiecare truc pe care-l cunosc ca să găsească Piatra Viselor, să inverseze vraja și să-și salveze familia. Nu veți dori să pierdeți niciun moment din acest film magic!