Ella McCay
Filmul Ella McCay este o comedie scrisă și regizată de James L. Brooks despre situațiile politice complicate care iau naștere atunci când profesia stresantă a unei tinere intră în conflict cu viața sa haotică de familie. Filmul are o distribuție de excepție care îi include pe Emma Mackey, Woody Harrelson, Kumail Nanjiani, Spike Fearn, Ayo Edebiri, Jack Lowden, Rebecca Hall, Julie Kavner, alături de Albert Brooks și Jamie Lee Curtis.