Regina concursurilor de întrebări
Regina concursurilor de întrebări, o producție 20th Century Studios, este o comedie emoționantă despre o familie disfuncțională, surori înstrăinate și o emisiune-concurs care ar putea fi cheia relației lor. Filmul este regizat de Jessica Yu, pe baza unui scenariu scris de Jen D'Angelo, iar în rolurile principale se află Awkwafina, Sandra Oh, Jason Schwartzman, Holland Taylor, Tony Hale și Will Ferrell.