Penny de la M.A.R.S.
Penny, fiica secretă a celei mai celebre vedete pop, și prietena ei Camilla, urmează cursuri la M.A.R.S., cea mai importantă școală de muzică și arte.
Penny este fiica lui Bakia, cea mai celebră vedetă pop a momentului. Alături de cea mai bună prietenă a ei, Camilla, decide să urmeze M.A.R.S., cea mai importantă școală de muzică și arte. Aici își va găsi noi prieteni, se va confrunta cu multe provocări și va continua să-l caute pe tatăl pe care nu l-a întâlnit niciodată.