Nu-i vina mea!
Serialul prezintă întâmplările din viața a cinci adolescenți - gemenii fraternali extrem de competitivi și cei trei cei mai buni prieteni ai lor. Fiecare episod începe cu gemenii Lindy și Logan încercând cumva să explice ce s-a întâmplat.
Comedia prezintă întâmplările din viața a cinci adolescenți - gemenii fraternali extrem de competitivi și cei trei cei mai buni prieteni ai lor. Fiecare episod începe la finalul unei situații dificile, imediat după ce o aventură a scăpat în mod absurd de sub control, iar gemenii Lindy și Logan, alături de prietenii lor, Jasmine, Garrett și Delie, încearcă cumva să explice - cu scene retrospective - ce anume s-a întâmplat.