Goofy și prietenul său Wilbur
Goofy a dat startul unui serial de desene animate axat pe propriile sale aventuri cu acest scurtmetraj inventiv, care ni-l prezintă lucrând la unison cu lăcusta lui de companie, Wilbur, pentru a momi peștii în năvod. Nedându-și seama de pericolul ce-l paște pe Wilbur decât când este prea târziu, Goofy intră în acțiune pentru a încerca să-și scape prietenul de un deznodământ incert datorat unei broaște înfometate.