George, trăsnitul junglei 2
Aventura comică pe care familiile și criticii de pretutindeni au îndrăgit-o, continuă cu personajele preferate în George, trăsnitul junglei 2. Când l-am văzut ultima oară pe George, el și soția sa, Ursula, trăiau fericit în junglă. Din păcate, asta se va schimba. Uneltitoarea soacră, Beatrice Stanhope, nu vrea să-și lase pentru totdeauna fiica și nepotul cu neîndemânaticul Rege al Junglei. Uneltind un plan, acesta face echipă cu fostul logodnic al Ursulei, Lyle, pentru a o vrăji ca să-l părăsească pe George și să distrugă jungla. Și toate lianele duc către Las Vegas. Acolo, George, Ape, Shep, și Tookie-Tookie trebuie s-o salveze pe Ursula, și să se întoarcă pentru a salva jungla din fața buldozerelor lui Lyle.