Dragă, am mărit copilul!
Când Wayne Szalinski îşi electrocutează din greşeală fiul de doi ani şi jumătate cu o rază laser, bebeluşul, care are acum 34 de metri, este atras de luminile strălucitoare ale oraşului Las Vegas şi nimic nu-i stă în cale!
Trăsnitul inventator Wayne Szalinski (Rick Moranis) îşi electrocutează din greşeală fiul de doi ani şi jumătate cu o rază laser, provocându-i creşterea de fiecare dată când atinge o sursă de electricitate. Ajungând la o dimensiune de 34 de metri, bebeluşul supradimensionat este atras de luminile strălucitoare ale oraşului Las Vegas şi nimic nu-i stă în cale! Cursa porneşte! Totul e palpitant! Şi veţi avea parte de emoţii şi râsete mai puternice ca niciodată!