The Blind Turtle and the Endless Sea
O femeie în continuă mișcare. Un bărbat misterios care știe totul despre viața ei. O broșă-țestoasă. O întâlnire neașteptată în liftul care urcă la etajul 54 și ne duce în altă parte.