Blind Revenge
Sir Paul, un autor distins, rămas orb în urma unui accident îngrozitor, o angajează pe amabila Jane Ryder să-l ghideze, în timp ce revizitează scene din trecutul său și lucrează la ceea ce intenționează să fie ultima sa operă. Jane pare persoana ideală: atrăgătoare, inteligentă, imperturbabilă în fața excentricităților angajatorului ei. Dar, treptat, realizăm că Jane are un plan ascuns.