La balul de absolvire, fiecare cuplu are povestea sa și nicio poveste nu seamănă cu celelalte. Povestea Novei Prescott (Aimee Teegarden) este despre atracția contrariilor, pentru că se trezește atrasă de băiatul (Thomas McDonell) care stă în calea balului ei perfect. Secretele ies la lumină, relații aparent stabile se destramă și se nasc altele noi. Pregătiți-vă pentru o întâlnire emoționantă cu destinul alături de o distribuție de tineri actori foarte talentați. Sunt sute de nopți în timpul liceului, dar numai o dată e balul de absolvire!