Trei bărbați și o fetiță
Întâmplările comice sunt mai șocante ca oricând în această continuare cu suspans a poveștii celor trei burlaci lipsiți de griji deveniți tați iubitori. Pe măsură ce cei trei continuă să o crească pe Mary, acum în vârstă de cinci ani, mama sa, Sylvia, are alte planuri: să se căsătorească și să o ia pe Mary cu ea în Anglia. Însă foștii tați își dau repede seama cât de goală le este viața fără domnișoara lor și devin de neoprit în eforturile lor de a o recâștiga.
Întâmplările comice prin care au trecut cei trei burlaci lipsiți de griji deveniți tați iubitori (Tom Selleck, Steve Guttenberg și Ted Danson) au încântat publicul în „Trei bărbați și un bebeluș”. Cei trei bărbați atrăgători revin, iar acum o cresc pe Mary, care a devenit o fetiță de cinci ani adorabil de curioasă. Totul merge perfect până în momentul în care mama lui Mary, Sylvia, acceptă o cerere în căsătorie și se mută definitiv în Anglia, luând-o pe Mary cu ea. Nu după mult timp, foștii tați își dau seama cât de goală le este viața fără domnișoara lor, așadar, pleacă în Anglia și nu se abat de la nimic în eforturile lor de a le recâștiga atât pe Mary, cât și pe Sylvia.