Freaky Friday
E tare amuzant să schimbi locurile, şi asta se poate întâmpla doar într-o zi de vineri, 13! Într-o asemenea zi, băieţoasa şi nonconformista Annabel (Jodie Foster) face schimb de trupuri cu mama ei conformistă, Ellen (Barbara Harris), şi trebuie să aibă grijă de casă. În schimb, Ellen, aflată acum în trupul fiicei sale, trebuie să se confrunte cu provocările şcolii, inclusiv ale unui test de dactilografiere, ale unei competiţii de hochei şi multe altele!