Ultimul Duel
Jodie Comer este fermecătoare în această poveste de trădare și răzbunare, care are loc în Franța secolului al XIV-lea, a regizorului vizionar Ridley Scott. Bazat pe evenimente reale, filmul îi are în distribuție pe Matt Damon și Adam Driver în rolurile prietenilor Jean de Carrouges și Jacques Le Gris, doi cavaleri care trebuie să lupte până la moarte după ce soția lui de Carrouges (Comer) îl acuză pe Le Gris de agresiune.