Inimă neînfricată
Iubire, intrigă, eroism și o bătălie disperată pentru eliberarea Scoției. Povestea lui William Wallace, a cărui pasiune și curaj au unit poporul scoțian.
Iubire, intrigă, eroism și o bătălie disperată pentru eliberarea Scoției. Povestea lui William Wallace, a cărui pasiune și curaj au unit poporul scoțian în lupta împotriva unui rege englez nemilos, cu peste șase sute de ani în urmă, la începutul secolului al paisprezecelea.