Zenimation
Deconectați-vă, relaxați-vă și reîmprospătați-vă simțurile cu experiențele sonore ale Zenimation de la Disney Animation. Fie că este vorba de Raya și Sisu în ploaie, de Moana mică chemată de ocean sau de Bestia care se transformă în om, aceste scene emblematice devin o experiență sonoră unică.
Zenimation, serialul care creează o experiență sonoră de meditație cu scene din filmele atemporale ale studiourilor de animație Walt Disney, revine cu un nou sezon. Bucurați-vă de momente din peste opt decenii de filme îndrăgite – inclusiv scene din primul lungmetraj Disney, Albă ca Zăpada și cei șapte pitici, până la momente inedite din Raya și ultimul dragon. Deconectați-vă, relaxați-vă și reîmprospătați-vă simțurile cu experiențele sonore ale Zenimation de la Disney Animation, un omagiu adus artiștilor vizuali și sonori care au creat moștenirea de filme Disney Animation. Creat și editat de David Bess. Producător executiv - Amy Astley. De la Walt Disney Animation Studios.
Pășiți în ploaie cu Simba, Bambi și filmări nemaivăzute cu Raya și Ultimul Dragon.
Există măreție în bunătate, așa cum putem învăța de la Moana, Baymax, Aladdin și Vanellope.