Prada
În națiunea comanșă, acum 300 de ani, se desfășoară povestea lui Naru, o luptătoare iscusită, crescută în umbra legendarilor vânători care au trăit cândva în Marea Câmpie. Când tabăra sa e în pericol, ea pleacă să-și apere semenii. Naru vânează un prădător extraterestru evoluat, care dispune de arme avansate. „Prey” intră în istorie ca primul film dublat în limba comanșă și ca primă instanță când un film are premiera în limba nativă a unei populații băștinașe și în cea engleză în același timp.