Nimeni nu te va salva
Brynn este o tânără talentată care a fost izolată de comunitatea ei. Singură, dar optimistă, își găsește alinare în casa copilăriei, până când e trezită de zgomote ciudate făcute de niște intruși nepământeni. Urmează o confruntare plină de acțiune între Brynn și ființele extraterestre care îi amenință viitorul, obligând-o în același timp să-și înfrunte trecutul.