De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Simon Williams, un actor în devenire, se chinuie să-și înceapă cariera. În timpul unei întâlniri neprevăzute cu actorul veteran Trevor Slattery, Simon află că legendarul regizor de film Von Kovak face un remake după filmul "Omul Minune". Cei doi actori, care sunt în puncte diferite ale carierelor lor, vor să obțină roluri mărețe în acest film, în timp ce publicul are șansa de a intra în culisele industriei divertismentului.