Frumusețea
Când supermodele internaționale mor în moduri misterioase și înspăimântătoare, doi agenți ai FBI-ului sunt trimiși la Paris, Veneția, Roma și New York pentru a descoperi ce se ascunde în spatele morților și complotul care amenință viitorul omenirii.
În serialul Frumusețea de la FX, lumea modei de lux se întunecă brusc atunci când supermodele internaționale mor în moduri misterioase și înspăimântătoare. Cooper Madsen și Jordan Bennett, agenți în cadrul FBI-ului, sunt trimiși la Paris pentru a afla adevărul. Pe măsură ce ancheta înaintează, descoperă un virus cu transmitere sexuală care transformă oamenii obișnuiți în indivizi cu însușiri fizice perfecte, dar cu consecințe îngrozitoare. Indiciile îi aduc în vizorul Corporației, un miliardar dubios din domeniul tehnologiei, care a creat în secret serul-minune „Frumusețea” și care ar face orice pentru a-și proteja imperiul de trilioane, chiar să pună pe urmele lor un asasin. Epidemia continuă, iar Jeremy, un străin disperat, e prins în haos în timp ce își căuta un scop. Agenții pornesc într-o cursă nebună prin Paris, Veneția, Roma și New pentru a împiedica schimbarea viitorului omenirii.