Blestemul familiei
Atunci când familia ei este terorizată de atacuri sângeroase făcute cu magie neagră, o tânără rațională și cu gândire modernă trebuie să-și regândească sistemul de credințe și să sape adânc în trecutul întunecat al familiei sale pentru a le salva viețile.
Jakarta, 2018. Wulan e femeia desăvârșită: frumoasă și inteligentă, cu un viitor strălucit la o firmă de investiții. Viața lui Wulan ia o întorsătură sumbră atunci când familiei sale începe să i se întâmple o serie de incidente bizare. Un animal mort este găsit în casă, viermi dezgustători încep să apară, iar o bucată misterioasă de păr blochează canalizarea. Toate acestea duc la îmbolnăvirea lui Ahmad. După ce vomită cuie și mii de muște, capul familiei moare în mod înfiorător în fața familiei sale. Aproximativ în același timp, în Bogor, un tânăr pe nume Esa asistă și el la moartea la fel de tragică a tatălui său - Bondan. Legați de o soartă similară, Wulan și Esa decid să lucreze împreună și să investigheze cauza morții părinților lor.