Gangsterii mărunți Fran și Eddie așteaptă o tranzacție cu droguri într-o frizerie părăsită. Când unul dintre ei intră în baie, este catapultat pe neașteptate în timp, iar celălalt începe o călătorie bizară prin film. O comedie spaniolă extrem de creativă, o călătorie din toate punctele de vedere.