La curva de la felicidad
Un bărbat devastat de o despărțire se chinuie să-și vândă apartamentul, incapabil să se desprindă de amintiri. Împreună cu alte trei persoane aflate în criza vârstei de mijloc, trebuie să decidă soarta locuinței. Între ei se leagă o familie neașteptată, în care descoperă sprijin și înțelegere.