Frații Hardy
O tragedie de familie îi obligă pe frații Frank și Joe Hardy să se mute din marele oraș în orașul natal al părinților lor pe timpul verii. Dar ceea ce ei credeau că va fi o vară plictisitoare în micul oraș Bridgeport devine ceva cu totul diferit atunci când ancheta secretă a tatălui lor îi macină și îi transformă pe toți locuitorii aparent obișnuiți din Bridgeport în suspecți.
În urma unei tragedii de familie, Frank Hardy și fratele său Joe sunt nevoiți să se mute din marele oraș în orașul natal al părinților lor, Bridgeport, pe timpul verii. Aflați la mătușa lor Trudy, vara liniștită a lui Frank și a lui Joe se întrerupe rapid când descoperă că tatăl lor, detectivul Fenton Hardy, a preluat o anchetă secretă. Dându-și seama că tatăl lor ar putea fi pe urmele a ceva, băieții se hotărăsc să înceapă o investigație pe cont propriu și, dintr-o dată, toată lumea din oraș este suspectă.
Când un coleg de clasă dispare, Joe îl convinge pe Frank că e mai mult decât un accident.
După ce îl găsesc pe Dennis în pădure, Frank și Joe fac o descoperire surprinzătoare.
Caseta lui Dennis arată un atentat cu bombă, iar copiii vor să oprească parada de Ziua Demonului.