Autopsia crimei
Ca expert medical la Poliția Philadelphia, dr. Megan Hunt își înfruntă problemele din viața personală, pe măsură ce sfidează protocolul poliției pentru a aduce infractorii în fața justiției și a le oferi pace victimelor și familiilor acestora.