Magie de Crăciun
Eddie Garrick este un om cu inimă bună care nu mai crede în magia Crăciunului. În Ajun cât petrecea timp cu fetița lui de nouă ani, întâlnește un personaj misterios, în costum roșu, pe nume Nick.
Eddie Garrick este un om cu inimă bună care nu mai crede în magia Crăciunului din cauza unei traume din copilărie. La cererea soției sale Allison, Eddie, un asistent social, o ia pe fiica lor de nouă ani, Charlotte, la birou în Ajunul Crăciunului. Dar întâlnesc un personaj misterios, într-un costum rosu, pe nume Nick despre care Eddie crede că are nevoie de ajutor specializat, purtându-se anormal. Când mânia unui politician local este provoacată, Eddie și Charlotte sunt purtați într-o aventură magică care îl poate face pe Eddie să creadă din nou în Crăciun.