Nature Boom Time
Urmărește-i pe Charlie, Kirby și Patrick în timp ce călătoresc prin Statele Unite pentru a afla despre diferite tipuri de copaci și despre ce face natura să fie incredibil de minunată. Știința și istoria sunt explicate cu decupaje de hârtie și cu o fată caraghioasă Casey aflată la sediu.
Festivalul înfloririi cireșilor este o sărbătoare a copacilor înfloriți uimitori din Washington D.C.
În acest episod, Kirby urcă în vârful unui sequoia gigant și unde își petrece noaptea!
Charlie și echipa sa își iau camerele subacvatice pentru a explora o pădure de alge din California.
Charlie și echipa sa petrec câteva zile în pădurea tropicală Hoh din Parcul Național Olympic.
Urmăriți-i pe Kirby și Charlie făcând o excursie de două zile cu canoea prin Mlaștinile din Florida.
Charlie și Kirby călătoresc spre Savannah, Georgia, unde învață totul despre mușchiul spaniol.
Charlie, Kirby și Patrick văd sculpturi incredibile în copaci în parcul tematic Gilroy Gardens.