Vălul secretelor
Un thriller cu spioni care urmărește relația surprinzătoare și încordată dintre două femei care joacă un joc mortal de adevăr și minciună pe drumul de la Istanbul spre Paris și Londra. În culise, CIA și DGSE colaborează pentru a evita o potențială nenorocire.
Imogen vizitează o tabără de refugiați aflată în munții îndepărtați de la granița turco-siriană.
Imogen și Adilah își continuă călătoria spre Paris și se confruntă cu o amenințare la Istanbul.
Imogen le aduce la un loc pe Adilah și pe fiica ei la Paris, iar adevărul și minciuna se confundă.
Când pericolul în care se află fiica ei se intensifică, Adilah îi dezvăluie un secret lui Imogen.
Imogen o duce pe ascuns pe Adilah în Anglia, la Michael, în speranța că vor primi răspunsuri.