Fiii anarhiei
Fiii anarhiei urmărește povestea dorinței unui club cunoscut de motocicliști infractori (MC) de a-și apăra existența, în timp ce se asigură că orașul lor simplu și protejat, Charming, California, rămâne la fel, fermecător. În spatele stilului de viață familial al clubului MC și al afacerii legale auto se ascunde o afacere dură și nemiloasă cu arme.