Beauty and the Beast: A Tale as Old as Time — Live From D23
Sărbătorim 35 de ani de la lansarea poveștii clasice Disney „Frumoasa și Bestia”. De pe ecran pe scenă și nu numai, retrăiește magia acestei capodopere alături de realizatorii și starurile filmului animat și ale producției de pe Broadway inspirate de acesta.