Frumoasa și Bestia: A 30-a aniversare
În onoarea aniversării a 30 de ani de la lansarea filmului clasic de desene animate, acest program special cu actori și cu animație prezintă filmul preferat al fanilor, alături de noi interpretări muzicale, decoruri și costume inspirate din povestea clasică.