Dacă ai o problemă şi n-ai la cine să apelezi, te va ajuta Robert McCall - el este The Equalizer. McCall îi salvează pe cei agresaţi, exploataţi şi oprimaţi, pedepsindu-i pe cei vinovaţi, fără drept de apel. Dar atunci când cei din trecutul întunecat al lui McCall îi atacă pe cei apropiaţi lui, el va avea nevoie de toate abilităţile de care se poate prevala pentru a învinge. De data aceasta el se va afla faţă în faţă cu asasini profesionişti, care nu se vor da în lături de la nimic pentru a-l distruge.