Acțiune și aventură, Thriller
Mii de vieți sunt în joc, în timp ce niște eroi obișnuiți încearcă să oprească un tren deraiat care transportă substanțe chimice toxice, în acest thriller de acțiune cu Denzel Washington și Chris Pine!
Țineți-vă bine pentru călătoria vieții voastre, în timp ce Denzel Washington și Chris Pine fac echipă în acest thriller de acțiune electrizant. Mii de vieți atârnă în balanță, în timp ce un tren deraiat care transportă substanțe chimice mortale și toxice se îndreaptă spre Scranton, Pennsylvania, și doar doi bărbați pot opri producerea unui dezastru potențial epic – un inginer veteran (Washington) și un tânăr conductor (Pine) .