Epoca de gheață 3: Apariția dinozaurilor
Prietenii noștrii preistorici - Manny, Sid, Diego și Scrat - se aventurează împreună într-o lume sub pământ, nouă și misterioasă, populată de dinozauri și de o nevăstuică cu un singur ochi, pe nume Buck.