Comedie, Animație
Fuga lui Scrat după ghinda buclucașă are urmări ce vor schimba lumea - un dezastru continental care dă naștere celei mai mari aventuri ale lui Manny, Diego și Sid.
Fuga lui Scrat după ghinda buclucașă are urmări ce vor schimba lumea - un dezastru continental care dă naștere celei mai mari aventuri ale lui Manny, Diego și Sid. În urma acesteia, Sid se reîntâlnește cu bunica lui arțăgoasă, iar turma dă nas în nas cu o bandă de pirați ai mărilor ce plănuiesc să îi oprească din a se întoarce acasă. Atenție celor sensibili la variații de lumină.