Bărbați în negru II
Tommy Lee Jones și Will Smith revin îmbrăcați în negru ca super-agenții Kay și Jay, paznicii tuturor lucrurilor extraterestre de pe Pământ. Cea mai nouă misiune a lor: să salveze lumea de un dezastru intergalactic total!