Bărbați în negru
Agenții Kay și Jay sunt Bărbații în Negru, membri ai unei organizații ultrasecrete care monitorizează activitatea extraterestră pe Pământ. Cei doi ajung în mijlocul unui complot mortal pus la cale de un terorist intergalactic, sosit pe planetă pentru a asasina doi ambasadori din galaxii rivale.